Η χαλάρωση του Βερολίνου στην τουρκική επιθετικότητα συνδέεται με τα σχέδια της Γερμανίας να γίνει ο μεγαλύτερος ενεργειακός κόμβος στην ΕΕ
Πολ Αντωνόπουλος, ανεξάρτητος γεωπολιτικός αναλυτής…
Σε μια εποχή που η Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν εξαιρετικά γρήγορη κινητοποίηση και καταδίκη της προεδρικής επανεκλογής του Αλεξάντερ Λουκασένκο και ετοιμάζει ένα πακέτο κυρώσεων εναντίον της Λευκορωσίας, η αδιαφορία και η χαλάρωση για την τουρκική επιθετικότητα εναντίον των κρατών μελών Ελλάδα και Κύπρος συνεχίζεται αμείωτη. Πολλοί αμφισβητούν γιατί η ΕΕ μπόρεσε να κινητοποιηθεί τόσο εύκολα για να καταδικάσει τη Λευκορωσία, μέλος της ΕΕ, αλλά μετά από χρόνια της Τουρκίας που παραβιάζει τον κυπριακό θαλάσσιο χώρο και βρίσκεται στα πρόθυρα πολέμου με την Ελλάδα, το ευρωπαϊκό μπλοκ παραμένει αδιάφορο για τα μέλη του αντιμετωπίζει εχθρότητα από κράτος μέλος εκτός ΕΕ
Η ΕΕ έχει ήδη τη φήμη ότι είναι το «τέταρτο Ράιχ» της Γερμανίας στην Ελλάδα. Αυτή είναι η ίδια ρητορική που χρησιμοποιούν οι σκεπτικιστές της ΕΕ σε όλη την Ευρώπη, με τον διάσημο ιστορικό και δημοσιογράφο, Simon Heffer, να γράφει στο Daily Mail αυτό που πολλοί Ευρωπαίοι ένιωθαν κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης τα προηγούμενα χρόνια:
«Παρακολουθούμε […] τον οικονομικό αποικισμό της Ευρώπης από μυστικότητα από τους Γερμανούς. Κάποτε, θα χρειαζόταν μια στρατιωτική δύναμη εισβολής για να ανατρέψει την ηγεσία ενός ευρωπαϊκού έθνους. Σήμερα, μπορεί να επιτευχθεί με καθαρή οικονομική πίεση. " Ο Heffer συνεχίζει λέγοντας ότι η «άνοδος του Τέταρτου Ράιχ» πηγάζει από τη Γερμανία «χρησιμοποιώντας την οικονομική κρίση για να κατακτήσει την Ευρώπη» καθώς οι πολιτικές της «θα κάνουν την Ευρώπη αποτελεσματικά μια γερμανική αυτοκρατορία».
Η Γερμανία και η Τουρκία είναι και οι δύο τεράστιες χώρες με 83 εκατομμύρια και 82 εκατομμύρια ανθρώπους αντίστοιχα. Καθώς και οι δύο έχουν μεγάλο πληθυσμό, επομένως πεινούν την ενέργεια, αλλά ούτε έχουν τις δικές τους εναποθέσεις φυσικού αερίου και πετρελαίου για να μιλήσουν και βασίζονται πλήρως σε εξωτερικές πηγές για να καλύψουν τις ενεργειακές τους ανάγκες. Σε αυτή τη βάση η γερμανική-τουρκική συμμαχία υπήρξε ισχυρή εδώ και εκατοντάδες χρόνια.
Με την εκβιομηχάνιση στην Ευρώπη το 1800, η Γερμανική Συνομοσπονδία και οι Αυστρο-Ούγγροι βρίσκονταν σε επαφή με τους Βρετανούς και τους Γάλλους καθώς δεν είχαν αποικίες όπως οι ομόλογές τους. Αντίθετα, η ανάγκη τους για φτηνούς πόρους προήλθε από την Οθωμανική Αυτοκρατορία, η οποία τότε κυριαρχούσε ακόμη σε μεγάλες περιοχές των Βαλκανίων, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής. Η τεράστια Οθωμανική Αυτοκρατορία συνορεύει άμεσα με τους Αυστρο-Ούγγρους, πράγμα που σημαίνει ότι υπήρχε απρόσκοπτη διαδρομή μεταξύ των γερμανικών κρατών και του πλούτου της Μέσης Ανατολής χωρίς ρωσική, βρετανική ή γαλλική επιρροή. Ωστόσο, αυτό θα άλλαζε καθώς η Ελλάδα, με τη βοήθεια Ρώσων, Βρετανών και Γάλλων, θα επιτύχει ανεξαρτησία από την Οθωμανική Αυτοκρατορία το 1822 με την ανακήρυξη της Ελληνικής Δημοκρατίας, της πρώτης χώρας που πέτυχε ποτέ ανεξαρτησία από τους Οθωμανούς. Η γερμανική χρηματοδότηση, οπλισμός και εκπαίδευση των Οθωμανών δεν ήταν αρκετή για να εμποδίσει την ανεξαρτησία της Ελλάδας, δημιουργώντας απειλή για τη γερμανική πρόσβαση σε οθωμανικούς πόρους και τον επόμενο αιώνα οι Σέρβοι και οι Βούλγαροι θα επιτύχουν επίσης την ανεξαρτησία τους, διακόπτοντας εντελώς τη γερμανική πρόσβαση σε οθωμανικούς πόρους καθώς οι φιλο-ρωσικές / βρετανικές σταλέτες είχαν δημιουργηθεί μεταξύ των δύο οντοτήτων.
Ωστόσο, η γερμανική-τουρκική συμμαχία θα συνεχιστεί ακόμη και μετά τον Α 'Παγκόσμιο Πόλεμο με την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας το 1923 που αντικατέστησε την Οθωμανική Αυτοκρατορία. Η συμμαχία θα συνεχιστεί ακόμη και με τη ναζιστική Γερμανία, όταν η Τουρκία υπέγραψε μια Συνθήκη Φιλίας στις 18 Ιουνίου 1941. Μετά τον πόλεμο, εκατομμύρια Τούρκοι θα μεταναστεύσουν στη Δυτική Γερμανία για να καλύψουν ένα κενό εργασίας, και σήμερα αντιπροσωπεύουν περίπου το 5% του πληθυσμού, ένας τεράστιος αριθμός που αρκεί για να επηρεάσει τη γερμανική πολιτική και την κοινή γνώμη.
Με αυτήν τη μακρά ιστορία, η Γερμανία μέχρι σήμερα συνεχίζει να καθησυχάζει την επιθετικότητα της Τουρκίας εναντίον της Ελλάδας και της Κύπρου, παρά το γεγονός ότι τα δύο είναι κράτη μέλη της ΕΕ. Όπως λέει ο ίδιος ο Matthias Warnig, Διευθύνων Σύμβουλος της Nord Stream 2, η Γερμανία θα γίνει ο κύριος ενεργειακός κόμβος της Ευρώπης μόλις ολοκληρωθεί ο αγωγός που συνδέει «τα μεγαλύτερα αποθέματα φυσικού αερίου στον κόσμο στη Βόρεια Ρωσία με τους καταναλωτές στην Ευρώπη». Η Γερμανία παραμένει προκλητική παρά τις απειλές κυρώσεων των ΗΠΑ για την ολοκλήρωση αυτού του έργου.
Κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στη Μόσχα, ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών Χίικο Μάας δήλωσε σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Ρώσο υπουργό Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ, ότι «οι κυρώσεις μεταξύ των εταίρων είναι, φυσικά, με λάθος τρόπο. Τελικά, όπου αντλούμε την ενέργειά μας παραμένει κυρίαρχη απόφαση μας. Καμία χώρα δεν έχει το δικαίωμα να υπαγορεύει την ενεργειακή πολιτική της Ευρώπης μέσω απειλών. Θα αποτύχει. "
Με τη Γερμανία να ασκήσει βέτο στην καταδίκη της ΕΕ κατά της τουρκικής επιθετικότητας στην Ελλάδα και την Κύπρο μόλις πριν από λίγες ημέρες, το Βερολίνο καθοδηγεί την Τουρκία σε μια σύγκρουση με την Ελλάδα. Για τους Γερμανούς, μια τέτοια σύγκρουση θα ήταν επωφελής καθώς θα τερματίσει το έργο του αγωγού EastMed μεταξύ Ισραήλ, Κύπρου και Ελλάδας, το οποίο ευνοείται από τις ΗΠΑ, διασφαλίζοντας ότι η Γερμανία παραμένει ο μοναδικός ενεργειακός κόμβος της Ευρώπης. Για τους Τούρκους, καθώς είναι λιμοκτονία, οι προκλήσεις εναντίον της Ελλάδας και της Κύπρου ελπίζουν είτε να ξεκινήσουν μια στρατιωτική σύγκρουση, είτε να αναγκάσουν τους Έλληνες και τους Κύπριους να παραδώσουν ορισμένα από τα δικαιώματα της υφαλοκρηπίδας της ώστε να έχουν πρόσβαση σε πλούσιες αποθέσεις φυσικού αερίου και λάδι στο Αιγαίο Πέλαγος και την Ανατολική Μεσόγειο. Η ικανοποίηση της Γερμανίας απέναντι στην Τουρκία είναι μια αμοιβαία επωφελής άσκηση και για τις δύο χώρες να διασφαλίσουν τα ενεργειακά τους συμφέροντα.
Στην πραγματικότητα, η Ρωσία και το Βερολίνο δεν ενδιαφέρονται για την ανακούφιση των απειλών πολέμου μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας έχουν παρατηρηθεί από τη Ρωσία, με τη Μόσχα να προσφέρει ακόμη και να μεσολαβήσει την κρίση, εάν ζητηθεί από την Αθήνα και την Άγκυρα. Ωστόσο, κανένας δεν έχει αποδεχτεί τη ρωσική προσφορά, με την Τουρκία να παραμένει απομονωμένη στα αιτήματά της, δεν μπορεί να εξασφαλίσει ανοιχτή γερμανική υποστήριξη, αλλά έχει τουλάχιστον τη σιωπή και την αδιαφορία της Γερμανίας, ενώ η Ελλάδα και η Κύπρος θα βασίζονται στη Γαλλία και σε άλλα περιφερειακά κράτη για να προσπαθήσουν και διασφαλίζει τα συμφέροντά του. Ανεξάρτητα, η επιμονή του Βερολίνου να μην υποστηρίζει τα κράτη μέλη της ΕΕ ενάντια στην εχθρότητα από τρίτα κράτη διασφαλίζει ότι μπορούν να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντά του. Αυτό αποδεικνύει ότι για τη Γερμανία, η ΕΕ είναι ένας μη βίαιος μηχανισμός για τον έλεγχο σε μεγάλο μέρος της ηπείρου και ότι δεν υπάρχει πραγματική ευρωπαϊκή αλληλεγγύη.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: GOOGLE
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος απόεσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά
7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.
7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.
7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.
7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.
7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.
7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.
7.6. Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.
7.7. Για να υλοποιηθεί ένας τέτοιος σχεδιασμός χρειάζεται χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.
7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.
7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης Τέχνης του Λόγου.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ BLOG:
ΤΗΛ 6937248098
ΕΜΑΙΛ: esy.kallitheasrodou@gmail.com
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr
https://www.eurovouli.gr
0 Σχόλια