ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

«Μετά από τόσα θύματα και τόσο πόνο, η κυβέρνηση δεν έκανε απολύτως τίποτα στα σχολεία»



«Μετά από τόσα θύματα και τόσο πόνο, η κυβέρνηση δεν έκανε απολύτως τίποτα στα σχολεία»

Ένωση Γονέων Μαθητών Ρόδου

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Ρόδου αναφέρει τα εξής:

Δύο μήνες έμειναν κλειστά τα σχολεία με πολλές αρνητικές συνέπειες για τους μαθητές και τις οικογένειες τους. Γονείς μαθητές και εκπαιδευτικοί φωνάζαμε από την αρχή της σχολικής χρονιάς να παρθούν ουσιαστικά μέτρα προστασίας, όμως η κυβέρνηση το μόνο μέτρο που πήρε ήταν να επιβάλει την μάσκα ως λύση για τα πάντα.

Πριν φτάσουμε στο κλείσιμο μας έλεγαν πως τα σχολεία είναι ασφαλή, το ίδιο λένε και σήμερα. Αν είναι έτσι τότε γιατί έκλεισαν πριν το γενικό lockdown εκατοντάδες σχολεία και τάξεις σε όλη την χώρα λόγω αυξημένων κρουσμάτων; Γιατί τελικά οδηγηθήκαμε στο επώδυνο δίμηνο κλείσιμο των σχολείων; Τελικά η κυβέρνηση μας απάντησε: ευθύνονται οι γονείς και οι παππούδες που συνωστίζονταν όταν πηγαίναν τα παιδιά στο σχολείο!

Οι εξηγήσεις αυτές δεν πείθουν κανέναν. Μετά από τόσα θύματα, μετά από τόσο πόνο, μετά από δύο μήνες που είναι κλειστά τα σχολεία η κυβέρνηση δεν έκανε απολύτως τίποτα. Δεν φρόντισε να φτιάξει ούτε μια σχολική αίθουσα, δεν άνοιξε ούτε ένα παράθυρο σε μη αεριζόμενες αίθουσες, δεν προσέλαβε επαρκή αριθμό εκπαιδευτικών. Ανοίγουν τα σχολεία και βρισκόμαστε σχεδόν στο ίδιο σημείο με τον Σεπτέμβρη, ακατάλληλες αίθουσες, πολλές τάξεις με πάνω από 25 μαθητές, σχολικά λεωφορεία γεμάτα και μεγάλες ελλείψεις στο προσωπικό καθαριότητας.

Δυστυχώς η ίδια κατάσταση ισχύει και εδώ στην Ρόδο, και χειρότερη αφού έχουμε το «προνόμιο» να διαθέτουμε και κάποια σχολεία ηλικίας άνω των 100 χρονών! Βέβαια εδώ και μέρες όλοι οι αρμόδιοι στο νησί μας διαβεβαιώνουν, πως όλα τα σχολεία είναι πανέτοιμα για να ανοίξουν ξανά, πως όλα είναι στην εντέλεια και καλώς καμωμένα! Αντί να απαιτήσουν λύσεις από την κυβέρνηση και έκτακτη χρηματοδότηση για τα σχολεία μας, επιλέγουν να παρουσιάζουν το μαύρο ως άσπρο. Οι γονείς όμως βλέπουμε και γνωρίζουμε την πραγματική εικόνα γιατί τη ζούμε καθημερινά.

Καλούμε όλους τους γονείς να μην ανεχθούν άλλο την κοροϊδία και να παλέψουν μέσα από τους συλλόγους τους για σχολεία ανοιχτά και ασφαλή για όλες τις βαθμίδες. Ως Ένωση γονέων διεκδικούμε:

Να παρθούν άμεσα μέτρα για να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών/τριών στις τάξεις. Δημιουργία τάξεων με 15 παιδιά.

Να αξιοποιηθούν, έστω και την ύστατη ώρα, κτίρια τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν και να καλύψουν τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των παιδιών.

Να γίνουν δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα test covid-19 σε όλη τη σχολική κοινότητα.

· Άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών προκειμένου να καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά τα οποία υπάρχουν ακόμα.

Παλεύουμε για δημόσια και δωρεάν παιδεία με ισότιμη πρόσβαση για όλα τα παιδιά ακόμα και σε συνθήκες υγειονομικής και οικονομικής κρίσης.

ΠΗΓΗ: https://www.rodiaki.gr/article/450618/enwsh-gonewn-mathhtwn-rodoy-meta-apo-tosa-thymata-kai-toso-pono-h-kybernhsh-den-ekane-apolytws-tipota-sta-sxoleia

ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ, ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΝΗΕΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ. 

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

Το  πρόγραμμα  που  αναπτύσσεται  κατωτέρω  είναι  στηριγμένο  επάνω  στις οικονομικές  προσφορές  του  Αρτέμη  Σώρρα  προς  την  Κυρίαρχη  Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει  κατατεθεί  στα  Ταμεία  Κληρονομικών  Κεφαλαίων  των  αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων.   

 Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων θα  περιέλθουν  στα  χέρια  μας  όταν  τους  θεσμούς  του  κράτους  μας  τους αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας  «Ελλήνων Συνέλευσις - Ε.ΣΥ.».   

 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α 

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ  

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*).Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και  αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.  

 Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.  

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε  οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.  

 Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς  συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από  οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.  

 Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού. Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:  

1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($  600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ  είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία  επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury,  US Treasury Offset Payments,  US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ,  Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των  νέων αναγκών.  

 1.1. Επιτόκιο: 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές:  και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα), 

1.2. Αποπληρωμή: Μέχρι 100 χρόνια. 

 2.0.ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού  Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.  

 2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:  

Ο Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως  ώστε να μην επιβαρυνθεί με ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.  

2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:  

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος  Ελεγκτικός  μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION», World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).  

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ  1.0.  ΠΑΙΔΕΙΑ 

Η  Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 

  1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους  ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους. 

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη  την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.   

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.   

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε  οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης. 

1.5.Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψ  των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της  καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.   

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης,  προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου.   

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους.Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να  εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).  

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.   

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο  αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).   

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.   

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή  μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.   

1.12. Οι  τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.   

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι  πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον  παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας. 

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».   

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το  πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο  Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς  αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την  υποχρέωση  έναντι  του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση  για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για  τα  αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού  Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους  τιμωρεί για  κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε  Έλληνα Ιθαγενή  εκπαιδευόμενου καθώς και  την  προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.


ΣΤΟΙΧΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BLOG: 

ΤΗΛ 6937248098 - ΕΜΑΙΛ: esy.kallitheasrodou@gmail.com
FACEBOOK:Ε.ΣΥ Καλλιθέας ΡΟΔΟΥ
TWITTER: ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΡΟΔΟΥ
INSTAGRAM: esykallitheasrodou
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ http://600dis.oramaellas.gr
50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ http://cyprus.oramaellas.gr
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια