ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Σε διαθεσιμότητα 2.000 καθηγητές, καταργούνται 46 ειδικότητες στο Τεχνικό Λύκειο


Σε διαθεσιμότητα θα τεθούν στη διάρκεια του καλοκαιριού περίπου 2.000 εκπαιδευτικοί 46 ειδικοτήτων που καταργούνται στα τεχνικά λύκεια, ενώ 500 ακόμη θα μεταταχθούν, σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας που ανακοινώνεται επίσημα αύριο και στους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

Σε διαθεσιμότητα θα τεθούν στη διάρκεια του καλοκαιριού περίπου 2.000 εκπαιδευτικοί 46 ειδικοτήτων που καταργούνται στα τεχνικά λύκεια, ενώ 500 ακόμη θα μεταταχθούν, σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας που ανακοινώνεται επίσημα αύριο και στους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ). Ουσιαστικά η κινητικότητα των εκπαιδευτικών συνδέεται άμεσα με τις αλλαγές στο Τεχνολογικό Λύκειο που αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι. Με το νομοσχέδιο αυτό αλλάζει συνολικά η μορφή της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στη χώρα.
Όπως αναφέρουν πηγές από το κτίριο του Αμαρουσίου, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας «ανεξάρτητα από τις δεσμεύσεις του Μεσοπρόθεσμου για την αναδιοργάνωση του δημόσιου τομέα, προτάσσει ως αναγκαία για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του».
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι αρχικά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης στο πλαίσιο των υποχρεώσεών του είχε ορίσει τη συμμετοχή του υπουργείου Παιδείας στις 12.500 «διαθεσιμότητες» και σε 7.500 εκπαιδευτικούς.
Ωστόσο, με το δεδομένο ότι πρόκειται για εκπαιδευτικούς, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας υποστήριξε ότι ο ποσοτικός προσδιορισμός των υπό διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών δεν μπορεί να προηγείται της αξιολόγησής τους. Έτσι ύστερα από αξιολόγηση 190.000 ατόμων προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί που είναι δυνατό να τεθούν σε διαθεσιμότητα δεν υπερβαίνουν τις 2.000 σε συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
Τελικά προέκυψαν δύο εναλλακτικά σενάρια διαχείρισης προσωπικού με δεδομένες και τις επικείμενες νομοθετικές αλλαγές σε Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο:
– Σενάριο 1ο: Από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30ή Ιουνίου 2013:
α) στις 4.933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών, υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν.
β) στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις διοικητικών υπαλλήλων κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης της κεντρικής και των περιφερειακών υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ υποχρεωτική μετάταξη υπεραρίθμων εκπαιδευτικών με ισόποση μείωση αποσπάσεων και
γ) διαθεσιμότητα των περίπου 2.000 εκπαιδευτικών που συνεχίζουν να πλεονάζουν.
– Σενάριο 2ο: Από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30ή Ιουνίου 2013
α) στις 4.933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν
β) διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου και
γ) υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης της κεντρικής και των περιφερειακών υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη βελτίωση του διοικητικού έργου.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, επελέγη το δεύτερο σενάριο καθώς επίκεινται σημαντικές αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση της χώρας και πολλές ειδικότητες τους θα καταργηθούν.
Οι ειδικότητες της… ανεργίας
«Μετά από συγκριτική μελέτη ευρωπαϊκών συστημάτων τεχνικής εκπαίδευσης, μελέτη αναγκών της εγχώριας αγοράς εργασίας και ανάπτυξη περιγραμμάτων επαγγελμάτων εξήχθη το συμπέρασμα ότι τα επαγγέλματα υγείας όπως Βοηθοί Φαρμακείων, Βοηθοί Φυσιοθεραπευτών, Βοηθοί Ακτινολογικών Εργαστηρίων, Βοηθοί Οδοντοτεχνιτών, Βοηθοί Νοσηλευτών, Βοηθοί Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων και Βοηθοί Βρεφονηπιοκόμων του Τομέα Υγείας Πρόνοιας καθώς και επαγγέλματα όπως Γραφικών Τεχνών, Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος, Αισθητικής Τέχνης, Κομμωτικής Τέχνης & Αργυροχρυσοχοΐας δεν υπάρχει σκοπιμότητα να παρέχονται από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» αναφέρουν πηγές από το υπουργείο Παιδείας.
Έτσι καταργούνται 46 ειδικότητες από τις 110 που υπήρχαν συνολικά ως σήμερα και συνεπώς καταργούνται ουσιαστικά 2.500 οργανικές θέσεις της τεχνικής εκπαίδευσης εκ των οποίων οι 2.000 θα τεθούν σε διαθεσιμότητα και οι υπόλοιποι θα μεταταχθούν. Οι εκπαιδευτικοί κατηγορίας υποχρεωτικής εκπαίδευσης που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα θα αντικατασταθούν σταδιακά με νέους εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων, όπως αναφέρουν από το υπουργείο Παιδείας
Τι θα γίνει με αυτούς που φεύγουν
Οι εκπαιδευτικοί που τίθενται σε διαθεσιμότητα, δηλώνουν οι ίδιες πηγές του υπουργείου Παιδείας, εάν δεν τοποθετηθούν σε άλλες θέσεις και απολυθούν, να απασχολούνται κατά προτεραιότητα, όλων των υπολοίπων, ως ωρομίσθιοι σε μαθήματα των ειδικοτήτων τους.
Από τις διαδικασίες που αναφέρονται παραπάνω έχουν εξαιρεθεί όπως αναφέρουν από το υπουργείο Παιδείας:
– Εκπαιδευτικοί που έχουν οργανική θέση σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής.
– Εκπαιδευτικοί που έχουν και δεύτερη ειδικότητα γιατί αυτή τους αποδίδει οργανική θέση.
– Εκπαιδευτικοί των σχετικών ειδικοτήτων που είναι πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και άτομα με αναπηρίες (ΑμεΑ), οι οποίοι και θα υποχρεωθούν σε μετάταξη σε διοικητικές θέσεις στις εγγύτερες διοικητικές υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας της περιοχής που σήμερα υπηρετούν.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
1.0.  ΠΑΙΔΕΙΑ
Η  Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο  σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο  του  πνεύματος  και  του  σώματος  είναι  υποχρέωση  την  Πολιτείας    η οποία  αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.


 1.1.   Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση 
του σώματός  τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους  ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2.    Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε
σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού
τους  μέχρι  θέατρα  για  παραστάσεις  μάθησης  όπως  μας κληροδότησαν  οι  προγονοί  μας.  Αυτό  σημαίνει  ότι  το  σχολείο  θα ικανοποιεί  και  θα  αναπτύσσει  όλη  την  δημιουργική  ικανότητα  των Ελληνόπουλων.    Εκτός  από  την  παιδεία  της  πνευματικής  μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα  έχουν  λόγο  ύπαρξης  στην  Ελλήνων  Πολιτεία  εφόσον  θα ενσωματώνονται  από  λειτουργικής  άποψης  με  τα  σχολεία.  Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή  αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.  
1.3.    Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη
στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα.  Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.  
1.4.    Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις
για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο
για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη.  Κάθε Ελληνόπουλο θα  μπορεί  να  συμμετέχει  σε  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα  μάθησης μουσικής,    σε  οποιοδήποτε  μουσικό  όργανο  αρέσκεται  καθώς  και φωνητικής έκφρασης.
1.5.    Ιδιαίτερη  βαρύτητα  θα  δοθούν  για  την  κάλυψη  των  καθαρά
Ελληνικών  τεχνών,  έκφρασης  της  καλαισθησίας  όπως  θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.  
1.6.    Το  Ελληνόπουλο  θα  έχει  ολοκληρωμένο  πρόγραμμα  παιδείας
μάθησης,  εξάσκησης,  προετοιμασίας,  εκγύμνασης  σωματικής- πνευματικής, μόνο  εντός του σχολείου .  
1.7.    Σήμερα  το  εκπαιδευτικό  σύστημα  του  καθεστώτος  σκοτώνει  την
δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών
από  την  πρώτη  στιγμή  που  έρχεται  σε  επαφή  μαζί  τους.    Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική
 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που  να  μπορεί  να  καθοδηγεί  σκέψη  και  πράξη  σύμφωνα  με  το σχεδιασμό  που  κάνουν  για  να  εξυπηρετούνται  αλλότρια  προς  το Έθνος μας συμφέροντα και  συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ). 
1.8.    Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να
εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό.  Η Ελλήνων Πολιτεία  θα  καθιερώσει  μέσα  από  τις  δομές  της  συγγράμματα  τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις  αισθήσεις  και  γίνεται  αντιληπτό  μέσω  της  νοητικής  διεργασίας  ως
αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που
βρίσκεται στον πλανήτη γη.  Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.  
1.9.    Θα  ενισχύει  η  Παιδεία  την  δημιουργική  φαντασία  και  την  κριτική
ικανότητα  για  κρίση  γιατί  ο  αυριανός  Πολίτης  πρέπει  να  μετέχει «κρίσεως και αρχής»  σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό  του  τι  είναι  μέσα  από  την  Κοσμοθέαση  του  και  τι  όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται  αντιληπτό  μέσω  της    νοητικής  διεργασίας  ως  αληθινό  και
υπαρκτό).  
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα
διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.  
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους
κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα  της  Πολιτείας  μας.    Θα  καθιερωθεί  η  αληθινή  θεϊκή  μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο  της Φιλολογίας.  
1.12. Οι  τεχνολογικές  σχολές  θα  αναπτύξουν  οτιδήποτε  χρειάζεται  ο
άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου  όπως  πραγματικά  αληθινά φάρμακα  τα  οποία  δεν  θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για  το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του  ανθρώπου.  
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι  πάντα σε απόλυτη
συνεργασία  με  τον  παραγωγικό  ιστό  της  Πολιτείας  ώστε  κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για
την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία
έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».  
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το
λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το  πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά.  Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο  Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς  αυτών.  Οφείλουν  προτάσσοντας  την  υποχρέωση  έναντι  του λειτουργήματος  τους  να  υπερβαίνουν  κάθε  προσωπική  τους  ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση  για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα  τους  επιβραβεύει  για  τα  αποτελέσματα  της  μετάδοσης  του Ελληνικού  Αξιακού  Συστήματος,  των  γνώσεων,  της  κριτικής ικανότητος  των  εκπαιδευόμενων  αλλά  θα  τους  τιμωρεί  για  κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε  Έλληνα Ιθαγενή  εκπαιδευόμενου  καθώς  και  την  προσωπικότητά  του.    Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.



2.0.  ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1.   Η  Ελλήνων  Πολιτεία  σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει  Διαρκή 
Ελληνική Παιδεία. 
2.2.   Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις
ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος  των  Πολιτών  που  θα  ακολουθούν  το  πρόγραμμα.  Στοίχημα  της Πολιτείας  είναι  η  αναβάθμιση  ολόκληρης  της  κοινωνίας  εντός  του  Ελλάνιου  Αξιακού Συστήματος
 2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα  και  Ελληνίδα  ξεχωριστά,  ώστε  να  παρακολουθούν  τις εκπαιδευτικές  συνεδρίες  και  τα  προγράμματα  ή  να  οργανώνουν τέτοιες  συνεδρίες  και  προγράμματα  για  «επανεκπαίδευση  και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις  νέες  προοπτικές,  τα  νέα  επαγγέλματα,  νέες  δεξιοτεχνίες,  τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.


 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ BLOG: 
ΤΗΛ 6937248098
ΕΜΑΙΛ: esy.kallitheasrodou@gmail.com

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ.








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια