ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Ρόδος “Μαθητές Στους Δρόμους - Θέλουμε και έχουμε δικαίωμα σε ένα ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟ!

 




ΠΕΜΠΤΗ 1 ΟΚΤΩΒΡΗ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!Δίνουμε ραντεβού έξω από την Καπνοβιομηχανία στις 11:00

Πάνω από 700 καταλήψεις σχολείων σε όλη τη χώρα. Χιλιάδες μαθητές σε πάνω από 35 πόλεις βγήκαμε στους δρόμους. Αναβρασμός, συζητήσεις χιλιάδων μαθητών στις συνελεύσεις σχολείων. Εκατοντάδες πανό, συνθήματα, άλλες δράσεις. Σε αυτήν την κατεύθυνση και εδώ στο νησί μας οι μαθητές, την Πέμπτη 24/9 μαζευτήκαμε, στα πλαίσια του πανελλαδικού συντονισμού και μπροστά στα τεράστια προβλήματα που έχουν προκύψει με το άνοιγμα των σχολείων μας.

Από την μέρα που άνοιξαν τα σχολεία είμαστε αντιμέτωποι με μια κατάσταση τραγική που μας φέρνει μπροστά σε τεράστιους κινδύνους για την υγεία την δική μας και των οικογενειών μας, αφού είμαστε παστωμένοι σαν τις σαρδέλες μέσα σε τμήματα 25 παιδιών, ακόμα και 27 ειδικά για τα σχολεία στην πόλη του νησιού, με τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και προσωπικό καθαριότητας. Επιπλέον, πολλοί συμμαθητές μας που μετακινούνται με τα ΜΜΜ, αναγκάζονται και σε αυτήν την περίπτωση να είναι στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλο μέσα στα λεωφορεία.

Την ίδια στιγμή ακούμε από την κυβέρνηση και από διάφορους «καλοπροαίρετους» να μας λένε ότι για την έξαρση της πανδημίας φταίει η ανεύθυνη στάση της νεολαίας ή ότι κινητοποιούμαστε απλά για να χάσουμε μάθημα. Τώρα μας λένε πως οι κινητοποιήσεις μας είναι υγειονομικές βόμβες. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΒΟΜΒΕΣ! Εμείς αγωνιζόμαστε ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ, φορώντας τη μάσκα μας και κρατώντας αποστάσεις… Και αυτό είναι που μας βγάζει στο δρόμο!


NA ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!

ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΣ!

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ!

Μάλιστα η κυβέρνηση είχε το θράσος να χαρίσει ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ 2 εκατομμύρια ευρώ στα κανάλια για να κάνουν σποτ για την πανδημία… Γιατί εμάς μας λένε πως δεν μπορούν να προσλάβουν ούτε μία παραπάνω καθαρίστρια σε κάθε σχολείο; Γιατί για εμάς δε δίνουν ούτε ευρώ;

Μας είπαν (αυτοί που κυβερνάν τόσα χρόνια μαζί και με άλλα κόμματα) πως δε λύνεται το πρόβλημα των αιθουσών – κλουβιών μια και έξω. Είχαν 6 μήνες καιρό στη διάθεση τους για να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Όταν θέλουν βρίσκουν εκατομμύρια σε μια νύχτα. Γιατί, όμως ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ξέροντας πως η πανδημία θα συνεχιστεί, δε συνεργάζονται να βρουν άλλους χώρους σε συνεργασία με Δήμους, Περιφέρεια και φορείς; Γιατί, δεν ξεκινάν ούτε μελέτη για σχολεία με πολύ σοβαρό πρόβλημα; Ξέρουμε ποιες είναι οι ανάγκες μας, τις διεκδικούμε!

Τους πείραξε που τους είπαμε ότι δεν μας αρέσει η φορολογία των γονιών μας να μην πάει στην Παιδεία, αλλά να πάει σε πολεμικό εξοπλισμό! Ρώτησαν που τα ξέρουμε αυτά. Δηλαδή, τι θέλουν; Να αρέσει στους μαθητές να συμμετέχει η χώρα μας σε πολεμικές επεμβάσεις που σκοτώνονται παιδιά;

Θέλουμε, τους γονείς και τους καθηγητές δίπλα μας. Θέλουμε και έχουμε δικαίωμα σε ένα ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟ! ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΟΛΟΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΑΣ! Για αυτό και αγωνιζόμαστε! Είμαστε μαζί!

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ…

ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΤΕ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥΣ… ΕΙΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ!

ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ… ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!

ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ… ΣΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ…

Απαιτούμε:

  • Να λυθεί το ζήτημα με την πολύωρη χρήση μάσκας που δυσκολεύει το μάθημα. Μικρότερες διδακτικές ώρες, επαρκή διαλείμματα.
  • Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη στην κατεύθυνση των 15 μαθητών στην τάξη.
  • Προσλήψεις καθηγητών- να καλυφθούν όλα τα κενά.
  • Επαρκές προσωπικό καθαριότητας.
  • Με ευθύνη Υπουργείου Παιδείας, Περιφερειών και Δήμων να βρεθούν κατάλληλοι χώροι για σχολεία με σοβαρά κτηριακά προβλήματα.
  • Ασφαλείς, συχνές και δωρεάν μεταφορές για τους μαθητές.
  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων
  • Καμία σκέψη για κάμερες στις σχολικές αίθουσες.
  • Να εξασφαλιστούν οι όροι για να πραγματοποιηθούν οι σχολικές εκδρομές ή έστω άλλες ψυχαγωγικές- εκπαιδευτικές μαθητικές δραστηριότητες.

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ

Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Ρόδου

(ΣΕΜΡ)

ΠΗΓΗ: https://rodosreport.gr/syntonistiki-epitropi-mathiton-rodoy/?fbclid=IwAR0ipzjin6jxsanOJk7zT5ENj2nDQGU-pTK7toZZ6mozh

ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ !!! 

Η  Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.


ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

Το  πρόγραμμα  που  αναπτύσσεται  κατωτέρω  είναι  στηριγμένο  επάνω  στις οικονομικές  προσφορές  του  Αρτέμη  Σώρρα  προς  την  Κυρίαρχη  Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει  κατατεθεί  στα  Ταμεία  Κληρονομικών  Κεφαλαίων  των  αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων.  

 

 

Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων θα  περιέλθουν  στα  χέρια  μας  όταν  τους  θεσμούς  του  κράτους  μας  τους αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας  «Ελλήνων Συνέλευσις - Ε.ΣΥ.».  

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ  1.0.  ΠΑΙΔΕΙΑ

Η  Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο  σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο  του  πνεύματος  και  του  σώματος  είναι  υποχρέωση  την  Πολιτείας    η οποία  αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

 

 

1.1.                   Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και    

θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση 

του σώματός  τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους  ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2.          Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε

σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού

τους  μέχρι  θέατρα  για  παραστάσεις  μάθησης  όπως  μας κληροδότησαν  οι  προγονοί  μας.  Αυτό  σημαίνει  ότι  το  σχολείο  θα ικανοποιεί  και  θα  αναπτύσσει  όλη  την  δημιουργική  ικανότητα  των Ελληνόπουλων.    Εκτός  από  την  παιδεία  της  πνευματικής  μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα  έχουν  λόγο  ύπαρξης  στην  Ελλήνων  Πολιτεία  εφόσον  θα ενσωματώνονται  από  λειτουργικής  άποψης  με  τα  σχολεία.  Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή  αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.  

1.3.          Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη

στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα.  Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.  

1.4.          Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις

για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο

για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη.  Κάθε Ελληνόπουλο θα  μπορεί  να  συμμετέχει  σε  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα  μάθησης μουσικής,    σε  οποιοδήποτε  μουσικό  όργανο  αρέσκεται  καθώς  και φωνητικής έκφρασης.

1.5.          Ιδιαίτερη  βαρύτητα  θα  δοθούν  για  την  κάλυψη  των  καθαρά

Ελληνικών  τεχνών,  έκφρασης  της  καλαισθησίας  όπως  θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.  

1.6.          Το  Ελληνόπουλο  θα  έχει  ολοκληρωμένο  πρόγραμμα  παιδείας

μάθησης,  εξάσκησης,  προετοιμασίας,  εκγύμνασης  σωματικής- πνευματικής, μόνο  εντός του σχολείου .  

1.7.          Σήμερα  το  εκπαιδευτικό  σύστημα  του  καθεστώτος  σκοτώνει  την

δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών

από  την  πρώτη  στιγμή  που  έρχεται  σε  επαφή  μαζί  τους.    Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική

ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που  να  μπορεί  να  καθοδηγεί  σκέψη  και  πράξη  σύμφωνα  με  το σχεδιασμό  που  κάνουν  για  να  εξυπηρετούνται  αλλότρια  προς  το Έθνος μας συμφέροντα και  συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ). 

1.8.          Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να

εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό.  Η Ελλήνων Πολιτεία  θα  καθιερώσει  μέσα  από  τις  δομές  της  συγγράμματα  τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις  αισθήσεις  και  γίνεται  αντιληπτό  μέσω  της  νοητικής  διεργασίας  ως

αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που

βρίσκεται στον πλανήτη γη.  Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.  

1.9.          Θα  ενισχύει  η  Παιδεία  την  δημιουργική  φαντασία  και  την  κριτική

ικανότητα  για  κρίση  γιατί  ο  αυριανός  Πολίτης  πρέπει  να  μετέχει «κρίσεως και αρχής»  σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό  του  τι  είναι  μέσα  από  την  Κοσμοθέαση  του  και  τι  όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται  αντιληπτό  μέσω  της    νοητικής  διεργασίας  ως  αληθινό  και

υπαρκτό).  

1.10.        Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα

διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.  

1.11.        Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους

κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα  της  Πολιτείας  μας.    Θα  καθιερωθεί  η  αληθινή  θεϊκή  μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο  της Φιλολογίας.  

1.12.        Οι  τεχνολογικές  σχολές  θα  αναπτύξουν  οτιδήποτε  χρειάζεται  ο

άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου  όπως  πραγματικά  αληθινά φάρμακα  τα  οποία  δεν  θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για  το κέρδος παρά τις

βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του  ανθρώπου.  

1.13.        Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι  πάντα σε απόλυτη

συνεργασία  με  τον  παραγωγικό  ιστό  της  Πολιτείας  ώστε  κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14.        Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για

την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία

έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».  

1.15.        Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το

λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το  πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά.  Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο  Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς  αυτών.  Οφείλουν  προτάσσοντας  την  υποχρέωση  έναντι  του λειτουργήματος  τους  να  υπερβαίνουν  κάθε  προσωπική  τους  ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση  για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα  τους  επιβραβεύει  για  τα  αποτελέσματα  της  μετάδοσης  του Ελληνικού  Αξιακού  Συστήματος,  των  γνώσεων,  της  κριτικής ικανότητος  των  εκπαιδευόμενων  αλλά  θα  τους  τιμωρεί  για  κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε  Έλληνα Ιθαγενή  εκπαιδευόμενου  καθώς  και  την  προσωπικότητά  του.    Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ BLOG: 

ΤΗΛ 6937248098
ΕΜΑΙΛ: esy.kallitheasrodou@gmail.com
FACEBOOK:Ε.ΣΥ Καλλιθέας ΡΟΔΟΥ
TWITTER: ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΡΟΔΟΥ
INSTAGRAM: esykallitheasrodou 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ.








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια